Завдання дистанційного навчання за 13 травня
9 клас БІОЛОГІЯ
Тема: Захист і збереження біосфери, основні заходи щодо охорони навколишнього середовища. Представлення проекту “Виявлення рівня антропогенного та техногенного впливу в екосистемах своєї місцевості”
Перегляд відео: https://www.youtube.com/watch?v=AShBseOucFg
Опрацювати п. 53, Створити проект у вигляді презентації на тему: “Виявлення рівня антропогенного та техногенного впливу в екосистемах своєї місцевості”
Проект відправити на ел. адресу: ryazancev809@gmail.com
Проект відправити на ел. адресу: ryazancev809@gmail.com
7 клас ОСНОВИ ЗДОРОВ'Я
Тема: Законодавство України у сфері протидії епідемії ВІЛ-інфекції.
Пройти тести: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=699572
Перегляд презентації: https://vseosvita.ua/library/prezentacia-na-temuzakonodavstvo-ukraini-u-sferi-protidii-epidemii-vil-infekcii-275198.html
Опрацювати п. 29
8 клас ОСНОВИ ЗДОРОВ'Я
Тема: Законодавство України у сфері протидії епідемії ВІЛ-інфекції.
Перегляд презентації: https://vseosvita.ua/library/prezentacia-na-temuzakonodavstvo-ukraini-u-sferi-protidii-epidemii-vil-infekcii-275198.html
Опрацювати п. 29
8 клас ОСНОВИ ЗДОРОВ'Я
Тема: Небезпека залучення до деструктивних соціальних угруповань.
Загроза тероризму. Практичне завдання № 12 «Відпрацювання
уміння уникати нападу, пограбування, залучення до деструктивних соціальних
угрупувань»
Пройти тести: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=569641
Опрацювати п. 27
7 клас ЕКОЛОГІЯ РІДНОГО КРАЮ
Тема: Віртуальна екскурсія до заповідних територій зі степовими
біоценозами з метою вивчення структури екосистем степу
Перегляд відео: https://www.youtube.com/watch?v=drrMJcn1aI0
https://www.youtube.com/watch?v=OJFLVFLa8tk
https://www.youtube.com/watch?v=OJFLVFLa8tk
9 клас ЕКОЛОГІЯ РІДНОГО КРАЮ
Тема: Практична
робота №4 Визначення екологічного стану своєї класної кімнати (за екологічним
показниками).
1.
Природне освітлення.
Усі навчальні приміщення загальноосвітніх
навчальних закладів повинні мати
природне освітлення. Незалежно від
розміщення вікон (збоку, зверху) в навчальних
приміщеннях світло повинно падати на робочі
місця зліва. Оптимальний
рівень природного освітлення забезпечується при верхньому
і боковому освітленні
приміщень.
Природне освітлення повинно бути
рівномірним і не створювати блиску.
Достатність і рівномірність освітлення
можна оцінити за світловим коефіцієнтом (СК) (відношення
загальної площі вікон до площі
підлоги). Найбільш раціональна
форма вікон - прямокутна, висотою 2-2,5 м , при збереженні висоти підвіконника 0,8 м шириною 1,8-2,0 м , верхній край вікна повинен бути на відстані
0,15-0,3 м
від стелі. Ширина простінків між вікнами
повинна бути не більшою 0,5 м , висота
підвіконня - 0,8 м , СК 1:4-1:5.
Для забезпечення оптимального природного освітлення слід передбачити:
кут, під яким видно небо з
найбільш віддаленого робочого
місця від вікна, повинен бути не
меншим 5 град.; коефіцієнт
затінення менше 3.0
Забороняється розміщення
на підвіконні в навчальних
приміщеннях високі кімнатні квіти.
Колір поверхні стелі,
стін, меблів повинен
бути жовтим, зеленим або
бежевим (матових пастельних
тонів). Стелю, верхні частини стін, віконні рами та двері слід фарбувати у білий
колір, класна дошка повинна мати матову поверхню, пофарбовану
в темно-зелений, коричневий
колір.
2.
Повітряно-тепловий режим.
Чистота
повітря в приміщеннях загальноосвітніх навчальних закладів
забезпечується:
- відповідністю кількості дітей до
нормованої наповнюваності;
- регулярністю вологого прибирання приміщень з використанням
дезинфікуючих та
миючих засобів;
- використанням всіх видів провітрювання
(наскрізне, кутове,
однобічне).
При
проведенні гігієнічної оцінки повітряно-теплового режиму у
приміщеннях слід враховувати: площу приміщення на 1 учня, об'єм, тривалість
провітрювання приміщень, режим прибирання приміщень,
Необхідно проводити вимірювання температури
повітря у приміщеннях
(з урахуванням зовнішньої), відносної
вологості .У приміщеннях
шкіл відносна вологість
повітря має бути 40-60%; температура повітря в класах і
кабінетах 17-20 град. C, в майстернях по
обробці металу і дерева 16-18 град. C, в спортивному залі 15-17град. C, в
роздягальнях при спортивному залі 19-23 град. C, в актовому залі 17-20 град. C, в бібліотеці 16-18 град. C, в
медичних кабінетах 21-23 град. C, у вестибюлі,
гардеробі 16-19 град. C; в туалетах 17-21 град. C.
3. Водопостачання та каналізація.
Водопостачання та каналізація
в школах повинні
бути централізованими.
Підведення холодної
та гарячої води
повинно бути забезпечене у: класні кімнати, кабінети, майстерні, лабораторії, приміщення
для продовженого дня, харчоблок, до умивальників
в туалетах вчительську, кабінет
директора, медичний блок.
У
всіх навчальних приміщеннях,
учительській, медичних приміщеннях, приміщеннях техперсоналу, обідньому залі встановлюються умивальники.
4.
Обладнання основних приміщень.
Обладнання
шкільних приміщень повинно
відповідати санітарно-гігієнічним вимогам, сприяти забезпеченню педагогічного процесу та проведенню
позакласної навчально-виховної роботи.
Навчальні класи і кабінети обладнуються
меблями згідно з діючими нормативними документами.
Меблі слід
добирати відповідно до зросту
дітей. Заборонено використання замість
стільців, лав і табуретів.
Для учнів
не допустима поза, при якій
відстань від поверхні парти до очей менша 30 см .
Фізіологічною є поза, при
якій кут нахилу грудної частини тіла
до поперекової дорівнює 145 град.
Для забезпечення учнів меблями, у відповідності з
довжиною тіла, необхідно мати б їх розмірів. Різниця між ростовими
групами становить - 15 см .
У кожному класі (кабінеті) слід передбачати 2-3 розміри меблів з перевагою одного
із них.
Учні
з пониженою гостротою
зору повинні сидіти за першими партами
в першому ряду
(від світло несучої стіни).
Школярі з пониженим слухом
розміщуються за першими і другими партами крайніх рядів. Учні,
які часто хворіють
простудними захворюваннями, ревматизмом, ангінами,
розміщуються у третьому ряду парт (біля внутрішньої стіни).
Для профілактики порушень
постави не менше 2-х разів на рік школярів пересаджують з першого
ряду в третій
і навпаки, не порушуючи
відповідності групи меблів їх зросту та з урахуванням гостроти
зору і слуху.
Шкільні меблі розставляються в
навчальному приміщенні так, щоб ближче до дошки були менші розміри, далі
- більші.
Шкільні меблі повинні
бути промаркованими.
Класні кімнати для
молодших школярів необхідно
обладнувати
партами. Навчальні кабінети для учнів середніх і старших
класів
повинні забезпечуватись одно-двомісними столами
і стільцями,
кабінети хімії, фізики,
біології - спеціальними
лабораторними
столами.
Немає коментарів:
Дописати коментар