вівторок, 12 травня 2020 р.

Завдання дистанційного навчання за 13 травня

9 клас БІОЛОГІЯ 

Тема: Захист і збереження біосфери, основні заходи щодо охорони навколишнього середовища. Представлення проекту “Виявлення рівня антропогенного та техногенного впливу в екосистемах своєї місцевості”

Перегляд відео: https://www.youtube.com/watch?v=AShBseOucFg
Опрацювати п. 53, Створити проект у вигляді презентації на тему:  “Виявлення рівня антропогенного та техногенного впливу в екосистемах своєї місцевості”
Проект відправити на ел. адресу: ryazancev809@gmail.com

                                        7 клас ОСНОВИ ЗДОРОВ'Я
Тема: Законодавство України у сфері протидії епідемії ВІЛ-інфекції.
Пройти тести: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=699572
Перегляд презентації: https://vseosvita.ua/library/prezentacia-na-temuzakonodavstvo-ukraini-u-sferi-protidii-epidemii-vil-infekcii-275198.html
Опрацювати п. 29
                                           8 клас ОСНОВИ ЗДОРОВ'Я 

Тема: Небезпека залучення до деструктивних соціальних угруповань. Загроза тероризму. Практичне завдання № 12 «Відпрацювання уміння уникати нападу, пограбування, залучення до деструктивних соціальних угрупувань»
Пройти тести: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=569641
Перегляд відео: https://www.youtube.com/watch?v=BhHHwlFuvtc        
Опрацювати п. 27

                                     7 клас ЕКОЛОГІЯ РІДНОГО КРАЮ

Тема: Віртуальна екскурсія до заповідних територій зі степовими біоценозами з метою вивчення структури екосистем степу
Перегляд відео: https://www.youtube.com/watch?v=drrMJcn1aI0
                                https://www.youtube.com/watch?v=OJFLVFLa8tk

9 клас ЕКОЛОГІЯ РІДНОГО КРАЮ
Тема: Практична робота №4 Визначення екологічного стану своєї класної кімнати (за екологічним показниками).
    1. Природне освітлення.
     Усі навчальні приміщення загальноосвітніх навчальних закладів повинні  мати природне освітлення.  Незалежно від розміщення вікон (збоку,  зверху) в навчальних приміщеннях світло повинно падати на робочі  місця  зліва.  Оптимальний  рівень  природного  освітлення забезпечується при  верхньому  і  боковому  освітленні  приміщень.
     Природне освітлення повинно бути рівномірним і не  створювати блиску.
     Достатність і   рівномірність  освітлення  можна  оцінити  за світловим коефіцієнтом (СК) (відношення загальної площі  вікон  до площі  підлоги).  Найбільш  раціональна  форма вікон - прямокутна, висотою 2-2,5 м,  при збереженні висоти підвіконника 0,8 м шириною 1,8-2,0 м,  верхній край вікна повинен бути на відстані 0,15-0,3 м від стелі.  Ширина простінків між вікнами повинна бути не  більшою 0,5 м,  висота  підвіконня - 0,8 м,  СК 1:4-1:5.  Для забезпечення оптимального природного освітлення слід передбачити: кут, під яким видно  небо  з  найбільш  віддаленого  робочого  місця  від вікна, повинен бути не меншим 5  град.;  коефіцієнт  затінення  менше  3.0
Забороняється  розміщення  на  підвіконні в навчальних приміщеннях високі кімнатні квіти.
     Колір поверхні  стелі,  стін,  меблів  повинен  бути  жовтим, зеленим або бежевим  (матових  пастельних  тонів).  Стелю,  верхні частини стін,  віконні рами та двері слід фарбувати у білий колір, класна  дошка повинна мати матову поверхню,  пофарбовану  в  темно-зелений,   коричневий   колір.       
  2. Повітряно-тепловий режим.
    Чистота   повітря   в    приміщеннях    загальноосвітніх навчальних закладів забезпечується:
     - відповідністю кількості дітей до нормованої наповнюваності;
     - регулярністю  вологого прибирання приміщень з використанням
дезинфікуючих та миючих засобів;
     - використанням всіх видів провітрювання (наскрізне,  кутове,
однобічне).
     При  проведенні  гігієнічної  оцінки повітряно-теплового режиму у приміщеннях слід враховувати: площу приміщення на 1 учня, об'єм,  тривалість  провітрювання приміщень, режим прибирання приміщень, 
Необхідно   проводити вимірювання  температури  повітря  у  приміщеннях  (з  урахуванням зовнішньої),  відносної   вологості .У приміщеннях  шкіл  відносна  вологість  повітря  має   бути 40-60%; температура повітря в класах і кабінетах 17-20 град.  C, в майстернях по обробці металу і дерева 16-18 град. C, в спортивному залі 15-17град. C, в роздягальнях при спортивному залі 19-23 град. C, в актовому залі  17-20 град. C,  в бібліотеці 16-18 град.  C,  в медичних кабінетах 21-23 град.  C, у вестибюлі, гардеробі 16-19 град.  C;  в туалетах 17-21 град.  C.
3. Водопостачання та каналізація.
    Водопостачання та  каналізація  в  школах  повинні  бути  централізованими.
     Підведення   холодної   та  гарячої  води  повинно  бути забезпечене у:  класні кімнати,  кабінети, майстерні, лабораторії, приміщення для продовженого дня, харчоблок,  до  умивальників  в туалетах вчительську,  кабінет директора,  медичний  блок.
     У  всіх навчальних приміщеннях,  учительській,  медичних приміщеннях,    приміщеннях    техперсоналу,    обідньому     залі встановлюються  умивальники. 
 4. Обладнання основних приміщень.
    Обладнання   шкільних   приміщень   повинно  відповідати санітарно-гігієнічним вимогам, сприяти забезпеченню  педагогічного процесу та проведенню позакласної навчально-виховної роботи.
    Навчальні класи і кабінети обладнуються меблями згідно з діючими нормативними документами.
   Меблі слід  добирати  відповідно до зросту дітей.  Заборонено використання замість стільців, лав і табуретів.
   Для учнів  не допустима поза,  при якій відстань від поверхні парти до очей менша 30 см.  Фізіологічною є  поза,  при  якій  кут нахилу грудної частини тіла до поперекової дорівнює 145 град.
 Для забезпечення учнів меблями,  у відповідності  з  довжиною тіла, необхідно мати б їх розмірів. Різниця між ростовими групами становить - 15 см. У кожному класі (кабінеті) слід передбачати 2-3 розміри меблів з перевагою  одного  із  них. 
  Учні з  пониженою  гостротою  зору  повинні сидіти за першими партами в  першому  ряду  (від  світло несучої  стіни).  Школярі  з пониженим слухом розміщуються за першими і другими партами крайніх рядів.  Учні,  які  часто  хворіють  простудними   захворюваннями, ревматизмом,  ангінами,  розміщуються  у  третьому ряду парт (біля внутрішньої стіни).
     Для профілактики  порушень  постави не менше 2-х разів на рік школярів пересаджують з  першого  ряду  в  третій  і  навпаки,  не порушуючи  відповідності  групи  меблів їх зросту та з урахуванням гостроти зору і слуху.
     Шкільні меблі  розставляються  в  навчальному приміщенні так, щоб ближче до дошки були менші розміри, далі - більші.
     Шкільні меблі   повинні   бути   промаркованими.
     Класні кімнати  для  молодших  школярів необхідно обладнувати
партами.  Навчальні кабінети для учнів середніх і  старших  класів
повинні   забезпечуватись  одно-двомісними  столами  і  стільцями,
кабінети хімії,  фізики,  біології  -  спеціальними  лабораторними
столами.




Немає коментарів:

Дописати коментар

Завдання гуртка "Юні охоронці природи" на 09.11.2021 р.

Тема:  Водна та навколоводна рослинність. Переглнути відео:  https://www.youtube.com/watch?v=tfu0iWEv0hU Д/З Переглянути відео